Jobb.

Gick på igår eftermiddag och jobbade tills idag på morgonen. Gick bra. Syster sov bra hela natten. Inte jag. Försökte vänja mig vid systers nattljud, plus att gästsängen jag sover i väckte till henne så fort jag rörde mig. Dessutom bidrog systers bortfall av toalettbesök till ångest över blöjor, tvätt och duschning mitt i natten, för min del. Trots att det inte blev något av det nämnda. Själv hade jag förvärkar med jämna mellanrum hela natten. Onajs.  Så tidigt? Jag är ju bara i v 22.. Blah. Jobbar två pass till innan jag ska till mödravården, får se hur det funkar fram tills dess. Tar det då.

Var en smula helt slut när jag kom hem. Tfan hade stannat hemma med Aimée, som dagen till ära bestämt sig för att behålla sin förkylning en dag till, trots att vi botade den i helgen.. Hur gick det till? Iaf, vi hade bestämt att Tfan bara skulle behöva va hemma tills jag kom hem, ifall hon skulle va sjuk, men han tyckte synd om osoven Fia, så han var hemma iaf. :)
 Jag sov typ 90 minuter efter att kommit hem och ätit smörgås. Cyklade till ica, handlade cyklade hemåt och träffade Gustav som är hemma på "snabb-producera-skiva-visit" hos mamma :) Jättetrevligt att umgås nån timme, Aimée passade på att inviga hans toalett, tre gånger. Innan vi cyklade hemåt fångade Gustavs mamma oss och skänkte 30 nyvärpta ägg :) Sjukt! Härligt med "hemvärpt", men vad gör man med alla ägg? Maräng? Sockerkaka... Pannkakor, fläskpannkaka, stekta ägg, kokta ägg (på smörgås), omelett... Mycket "kaka" blir det :)

Helt slut i huvudet. Imon ska jag sova, för Aimée ska faktiskt till dagis. Så det så! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0