klädångest..

Vi ska på kalas på fredag, och jag har inget att ha på mig.. Ovanligt värre. :P Men som gravid blir det värre, för det är inte bara att gräva runt i garderoben eller tvättkorgen (just det, jag tvättar :P)... Näe då, skulle man mot alla odds ha något som man gillar, så är det vid detta laget för litet.. Eller så har man fina brallor, men ingen tröja, eller tvärtom.. Ah puh!
 Det börjar verka som om jag behöver åka in till stan. Men nere i centrum finns det två butiker som har mammakläder, stor chans att hitta något, speciellt när ena butiken är HM, yuäck! Annars får man åka upp på samarkand, där det finns typ Lindex med mammaavdelning och KappAhl. Verkligen min stil :P Jag blir trött i hjärnan..

Men! Något positivt i det hela är att jag iaf inte har tjockångest osså,mitt i allt :) Förra graviditeten hade jag svår tjockångest :) Jag led verkligen av att vara gravid, med all extra mage och tuttar som det medförde. Denna gången är jag bättre förberedd och inte alls lika tagen på sängen som förra gången :) Nu känner jag mig bara gravid och fin, fast att magen blev väldigt stor väldigt snabbt :P

Nähä, här krävs russinleverans till fröken :) Klädproblemen får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0