Mvc

Jodå, det var mvcbesök idag :) Inget sfmått idag. Jag som tyckte det gjordes hela tiden förra gången :P Fast å andra sidan tyckte jag att jag var där varannan vecka med :)
 Det blev iaf kisseprov, blodprov och lyssna på hjärtat. Allt utom järnet såg bra ut, så nu är jag på järntabletter. Jag som klarade mig helt förra gången! Jaja.. Jag hade iaf fått ner blodsockret, fick varning vid förrförra besöket. Har ju ingen lust att få grav.diabetes bara för att jag har svårt att slita handen ur godispåsen :P Men det såg bra ut, vilket var väldigt skönt.
Jag hann gå in på apoteket och hämta ut tabletterna med innan bussen skulle komma. Skulle var det magiska ordet, eftersom bussen skulle kommit 12:45, och kom 13:03.. Bra jobbat, länstrafiken! Kom några minuter för sent vid dagishämtningen, men Aimée verkade inte lida :)

Väl hemma surfade jag lite, och såg att jackan jag suktat efter hade kommit in i lager igen! Så det blev en sådan och en liten tröja råkade visst dimpa ner i varukorgen med :P Men det är kul att vara gravid när man hittar fina kläder!!! Eller, ja, det underlättar iaf :)

Imon får vi kanske besök av Becky. Det är planerat så iaf, vi får se hur dagen utvecklar sig..

Pratade med mamsen med idag. Hon berättade om tanten som sålde huset till dem, men det är en annan historia.. :) Hör nu ska jag gå och lägga mig. G´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0