Svårt val..

Visste du att det är i stort sett omöjligt att sy samtidigt som Guano Apes skrålar på stereon? Det är det. Speciellt svårt blir det när man har ett tjugotal synålar i munnen :P Jag löste det med att sluta sy. Den där tröjan jag syr känns ändå som ett UFO, redan. Bådar gott :P

Gårdagen var sådär. Aimée var sur och gnällig redan på morgonen, skulle minsann inte stiga upp och inte gå till dagis heller.. Det där fortsatte efter dagis med. Gnäll och skrik hela dagen, härligt för mamis humör :P
 Tfan jobbade på en av glasindustrierna i byn, igår. Han kom hem 15:30, efter att ha börjat kl 06 på morgonen, och var en smula kaputt i hjärnan :P Skulle jag osså vart :)
 Han ska vara på samma ställe idag, men han skulle jobba över till 17:30.. Jag undrar vad jag ska hitta på att underhålla Aimée med tills dess.. Segt. Men det löser sig! Extra pengar är ju alltid trevligt :)

Annars händer det inte så mycket. Jag stickar tumvantar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0