Fia gnällspik.

Jag vill inte stiga upp 06:50, särskilt inte när vi inte har en enda tid att passa på hela dagen. Speciellt inte när jag fick stiga upp och amma och byta bajsblöja kl 02, och amma igen vid 05.

Jag var ju på bvc med Bums förra veckan. Hon hade dalat lite i vikt, så bvcMarie ville att vi skulle ge henne tillägg innan hon sov för natten. Jag känner mig kluven. I fredags fick hon ersättning innan vi gick och la oss, sedan vaknade hon och blev ammad vid 05:30, sedan låg jag halvvaken med en bultande tutte,på gränsen till mjölkstockning, tills hon vaknade igen 07:50.
Saken är ju den, att om jag ger tillägg istället för amma det hon behöver extra, så kan inte min kropp producera all den mjölk Bums behöver. Då kommer jag inte kunna amma allt hon behöver ju. Irriterande. Det känns lite som Tfan sa när vi pratade om det igår, det är amma eller inte amma känns det som. Jag vill gärna amma, nu fungerar det ju till skillnad från när jag ammade Aimée. Det var ju helt lönlöst. Vi får väl se hur det blir.

Iaf, ifall det inte funkade med tillägg, så skulle vi undersöka varför hon kräks som hon gör.

Idag ska vi vara hemma och glo. Det ska tydligen grävas i vår trädgård, tack jävla Eon, så vi får väl se hur mycket lugn och ro det blir.

Så, har du inget för dig så är det bara att komma förbi :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0