Jaaa, du Sofi...

Det är dåligt med bloggandet här ;)

Men nu kommer det iaf, så vida inte något barn vill något brådskande...

I tisdags var vi på kalasfika hos Tfans systerson som fyllde sju. Han var nöjd med presenterna, men uppskattade inte Bums sällskap och inte tårtan heller. Man kan inte lyckas jämt :P

Jag har spenderat lite tid vid symaskinen denna veckan. Aimées dagis hade påskfest igår, så till den sydde jag en volangkjol av påslakantyger. Till det hade hon en brun velourtunika, som jag sydde till luciatåget förra året. Aimée var nöjd med sin outfit, och de andra barnen gav henne massor av komplimanger, medans fröknarna funderade på var de hade sett tygerna innan :P

Efter dagis igår kom Lena och Nova förbi. Vi fikade och Nova och Aimée blev ovänner om leksakerna, som de alltid blir när de leker hemma hos varann. Det funkar mycket bättre på dagis :P

Idag var jag hos Lena igen, medans Aimée var på dagis.  Jag fick låna Novas skaljacka och byxor, eftersom den jackan jag köpte på Tradera aldrig kommer. Jag fick en Gucciskötväska istället, och tjejen som skulle fått väskan var förbannad och lämnade negativt omdöme på säljaren. Säljaren själv verkar har gått under jorden. Jag har en Gucciväska :P

Jag har virkat en del denna veckan. Svärmor lärde mig i söndags, så nu går jag inte att prata med på kvällarna :)  Har beställt ett skitcoolt topset till vagnen med, får se när det dyker upp...

Nu är jag hungrig, så det kan vara dags att börja med maten :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hehe, jaa.. alla är dåliga med bloggande!

Jag är nog mest sämst med att kommentera;D



2009-04-09 @ 19:56:42
URL: http://ampernos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0