Morr.

Spenderade halva eftermiddagen med att surfa runt på diverse bloggdesignsidor igår... Bara för att inse att jag har faktiskt varken tid eller intresse till att sitta och pilla med min blogg i flera timmar för att det ska bli bra. Så därför föreslår jag att någon annan gör det åt mig. Jag hör av mig när jag har hittat nån  :P

Idag ska jag på arbetsterapi. Fick denna tiden under semestern, så igår fick jag ringa dagis och förvarna att Aimée skulle komma andra tider på sin första dag efter semestern :P Måste ta mig samman och packa hennes dagisväska. Och duscha, och packa grejor till resan in till Växjö. Ska ju ha Bums med mig, Tfan började jobba igår.

Kom ut på en promenad efter att vi ätit middag. Förhoppningsvis kommer jag igång igen nu när Tfan börjat jobba igen. Har svårt att rätta mig efter andra när det gäller motionen, samtidigt som det underlättar att vara två, så blir jag stressad av att ta hänsyn till vad andra vill göra innan man väl kommer iväg ...

Bums rullar som en galning, runt, runt. Och bankar bakhuvudet i golvet när hon rullar vidare från mage till rygg :P Det hjälper inte att ha täcke eller filt på golvet, för hon rullar av. Dessutom ålar hon runt på golvet... Aimée var nog tio månader när hon började krypa. Känns som om Bums kommer att börja tidigare :)

Nähäpp, nu lever Aimée rövare i köket.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nu är jag ju inget proffs, men vill du ha amatörhjälp så ställer jag gärna upp! :-)

2009-08-05 @ 16:02:29
URL: http://sizematters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0