Woopi!

Bums och jag har lämnat Aimée på dagis. Sedan gick vi en 70 minuters promenad, vilket betyder att jag har 50 minuter av promenad kvar att få överstökad under dagen. Kom hem och kollade brevlådan, och fick se att mina garner har anlänt på Ica. Ska äta lite, Bums med, föra över en peng, sedan ska jag hämtade paketet. Ifall inget annat kommer imellan...

Var hos arbetsterapeuten igår. Låångt möte, 1½ timme, jag höll på att missa bussen hem! Bums passade på att få ett hungrig/sömnig/kissigiblöjan-utbrott mitt i, så jag hade lite svårt att koncentrera mig. Men vi pratade om att eventuellt kolla ifall jag kunde få en utredning på neurologisk sjukdom, sätta ihop ett blad att lämna till FK och lite annat. Vi kom fram till att det är den sociala biten jag har problem med, vilket jag iofs var medveten om redan eftersom jag har levt med mig själv ett tag nu :P Men men, det måste ju nämnas för att hamna i journalen.

Bums har börjat dra upp knän och fötter under magen när hon ligger på mage. Igår förmiddag låg hon i Tfans säng och kastade ner ansiktet i hans täcke, och kämpade som fasen med knän och fötter :)  Hon är inte stilla några längre stunder :P

Insåg precis att vi är småmatchade idag, Bums och jag. Bums har beiga adidassvettisar och jag har lånat Tfans svarta :P Tur att det inte kommer oanmält besök till oss :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Klart jag hjälper dig :-) Nu är jag ju långt ifrån någon expert, men något ska jag nog kunna svänga ihop.



Skriv ner lite idéer du har om typ färgsättning, och hur headern ska se ut, vad för text du vill ha (tror Ariel brukar vara rätt snyggt, men testa lite olika i Word), och allt annat du kan komma på.



Du kan kanske mejla dina idéer till mig när du tänkt klart? Lättare att hålla reda på dom då :-) Bifoga gärna bilder som du vill ha med i designen också.



([email protected])

2009-08-06 @ 11:37:57
URL: http://sizematters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0