Go´mörron!

Blääää.... Jag är fortfarande dassig. Var uppe en timme inatt och matade Bums, och vyssade så att jag själv somnade :P Jag är verkligen ingen nattmänniska, iaf inte efter att jag somnat ;) Det blev inte precis trevligare för att jag är förkyld.

Aimée sitter med mig vid matbordet, äter frukost och ser på Playhouse Disney samtidigt. Hon ska äta upp sin smörgås, sedan ska hon få öppna luckor i sin julkalender. Jupp, luckor. Jag glömde bort lucköppningen i allt kalasande igår, så det får bli två luckor idag istället :)

Apropå kalaset, så tänkte jag dra en obligatorisk paketlista. Av mamma och pappa fick jag boken Sticka, och en peng som det bara går att handla garn för :P Lillebror gav mig en  handlavadduvill-peng ( märkligt att få pengar av sin lillebror, jag blev så överraskad att jag gladeligen bar hans dricksglas till bordet när han kom för att äta :P). Moster hade köpt en jättelik, fin bok om pärlmönster. Det känns som om någon försöker få in mig på ännu en hobby... Mormor och morfar hade köpt benvärmare, och av mosters man Jörgen fick jag ett halsband han gjort själv. En kopia av ett vikingasmycke som hittats vid utgrävningar i Birka. Fint var det, jag älskar att få saker som folk gjort själva!

Jahupp, nu har Aimée ätit upp sin smörgås, och Bums har skitit ner sig. En helt vanlig onsdagsmorgon :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

stackars dig! hoppas du piggar på dig snart :-)



låter som en massa kul du fick.. tänkte att jag skulle ta tag i det där med stickningen framöver, åtminstone försöka lära mig, vi får väl se hur det går ;-)

2009-12-02 @ 10:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0