Måndag.

Jupp. Långsamt här idag. Jag fick sovmorgon, efter att ha ammat vid fem imorse. När jag steg upp efter att ha ammat igen, gick Tfan och la sig, för han är fortfarande sjuk. Jag är inte superpigg själv, men så är det.
 Jag har iaf hunnit äta frukost, förse både Aimée och mig med O´boy, byta på Bums, betala vunna Traderaauktioner, diska, borsta mina och Aimées tänder samt Aimées hår. Aimée har dessutom hunnit börja titta på samma film två gånger, men inte blivit färdig. Leka var mer spännande. Jag har tagit upp kyckling till middagen med. Pratat med systers dagassistent, som ska ta med syster hit på besök imorgon förmiddag. Ska bli roligt!

Nu ska jag strax byta en bajsblöja, och amma igen. Sedan ska det handlas, Aimée måste komma ut och rasta sig med. Borde dammsuga osså.
Fast mest av allt vill jag få en dag med symaskinen :) Jag har femtusen planer i huvudet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0