Sickclub

Här har vi varit sjuka, hela högen. I onsdagskväll havererade min hals och min näsa, på natten hade jag feber och frossa. På torsdagen var jag helt död, natten var ungefär likadant, Tfan fick ta hela natten, som väl är så vaknar inte Bums för att äta förrän tidigt på morgonen.
Igår var jag "bara"  igentäppt, så Bums och jag följde med Tfan och Aimée till farmor. Där blev Bums så kelad med av både sin farmor och farmors svägerska, så hennes mattider blev helt knasiga :P Dessutom fasade jag lite inför att amma på det skadade bröstet utan amningskudde, men det funkade jättebra.

Idag vi hemma och tar det lugnt. Jag skulle ha tagit med Bums på ett Me&i-party, men det blev inställt eftersom partyarrangörens två döttrar hade blivit sjuka i dagispesten, precis som alla andra. Själv har jag bara delvis täppt näsa idag. Jag hade en hemsk hosta i förmiddags, men den verkade gå över när vi promenerade till ica och hem igen. Det kanske var frisk luft som krävdes :)

Under dessa sjuklingdagar har jag fyndat på Tradera! En omlott i velour från KikKid till Bums, för 53kr, en grå jumpsuit i frotte osså från KikKid till Bums, 105kr. Största fyndet är ett par NovaStarbyxor i storlek 68. Dessa byxor kostar normalt 400kr, i en storlek som  aldrig slits. 56kr, grattis till mig :) Jag är helt enkelt världsbäst ;D

Aimée bäddade ner Bums innan hon själv gick upp på sitt rum och lekte, Tfan tog cykeln till ica igen, vi glömde lättolagom och mjölk. Tacos till middag, innan fotbollen, mellan amningspassen. 45 minuter till nästa. Slösurfing tills dess..


Oh! Jag fick en femhundring extra över när jag betalade mina räkningar! Gött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0