Gårdagen..

Igår var vi ganska aktiva faktiskt. Tfan var och handlade i isfrallen. Fy fan va kallt det var! Vi hade massor av minusgrader hela dagen. Idag är det bättre.
 Vi gjorde lite på bebisrummet, satte upp krokar i skötbordet så att jag kunde sätta upp draperiet, fäste en krok i taket så att Tfan kunde sätta upp mobilen över skötbordet. Sedan blev Tfan inspirerad och började röjja i Aimées långgarderob. Han hittade en kasse med Po.Pkläder som vi köpt till bebis tidigt i graviditeten, och som vi båda hade glömt :P Det var roligt!
Han röjde ur och organiserade, det slutade med mycket mer plats i Aimées garderob. Sedan tog han tag i vår lilla garderob i sovrummet, och till slut fick vi plats med handdukar, Tfans arbetskläder, Tfans träningskläder, mina tyger och alla våra olika väskor där inne. Innan låg arbets och träningskläder tillsammans med väskorna på golvet i garderoben, och handdukarna utspridda på hyllorna. Mina tyger stod framme i sovrummet och samlade damm. Nu är det helt plötsligt organiserat i garderoben och ordning i sovrummet. Alldeles lagom innan bebis kommer :)


Idag ska Tfan få hjälp av sin bror att bära ut lite skräp till garaget. Får se om Aimée och jag är ute under tiden. Hon behöver verkligen komma ut, men jag orkar ingenting. Vi får se vad vi hittar på..

I helgen ska vi kanske  till Ikea med Becky. Har några småsaker kvar i bebisrummet, typ tvättkorg, vägglampa och lite annat... Får vi inte det fixat innan bebisen kommer så lär det dröja ett år till innan det väl är som det ska :)

Nu ska jag.. dricka te :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0