Nätterna..

Jag är så trött. Men Aimée är pigg. Hon och Bums vaknade samtidigt nu på morgonen. Saken är bara det att Bums vaknade vid tre och sex med. Vid tre var det väl oki, men vid sex tog det över en timme innan hon somnade om. Jag vet inte hur det gick till, för jag däckade till slut. Tfan la henne på sitt bröst, sedan somnade hon väl så småningom. Han somnade iaf om, för han ligger kvar uppe i sängen.
Jag steg upp, för jag trodde att Bums skulle ammas, hon skrek iaf som om hon skulle det, men när vi kom ner och Aimée fått av sig nattblöjan, så hade hon tydligen ångrat sig och somnat om.

Igår var vi ute en stund. Vi gick till ica, där Aimée fick för sig att hon var tvungen att gå på toaletten. Tfan och jag bestämde att jag skulle ta hand om henne, vilket var en dum idé, eftersom jag inte får lyfta. Men ändå var tvungen att lyfta en tung treåring i och ur vagnen, upp och ner på toan.. Nästa gång blir fördelningen annorlunda.
När vi hade handlat gick vi en runda i skogen och åt kex och drack Mer, sedan gick vi hem för mellanmål.

Nu skriker Aimée efter en smörgås till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0