Står stilla..

Eller ja, det känns nästan så :P
Jag lämnade Aimée på dagis imorse. Hon var superseg hela morgonen. Först ville hon inte ta av sig tröjan hon sovit i, vilket jag kan förstå för det var 13.6grader inne bara :P Men sen skulle hon varken ha klänning eller byxor. Klänningen fick jag iaf på.
Hon åt två smörgåsar till frukost, vilket var jättebra. Men sedan började påklädningen.. Lr, påklädningen skulle börja. 08:10 började jag säga åt henne att stänga av tv:n och ta på sig termobrallerna.. 08:26 klev vi ut genom dörren. Aimée börjar egentligen vid 08:30. Jag gick från dagis 08:50 :P
Sedan har jag bara suttit för att undvika förvärkarna. Tfan hämtade på dagis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0