Arbetsterapeut

Jupp. Idag ska jag träffa min nya arbetsterapeut för första gången. Jag hade en bokad tid med henne tidigare, men nätterna innan det mötet behagade våra döttrar inte att sova, så jag fick avboka. Men idag är det dags. Ska även ta en vända på stan. Jag måste ha lite nya kläder, många av mina toppar är av dålig kvalitet från början, och har dessutom gått så långt över gränsen att de inte längre blir rena när man tvättar dem. Blä.

Vägde mig imorse. -0,5kg. Najs. "Bara" 14,1kg kvar :P Känns bra att det går åt rätt håll, fast att jag allra helst hade vaknat på morgonen och varit smal :D

Skickade tillbaka ett par sneakers till Junkyard igår. Glömde naturligtvis skicka med ett kontonummer! Kan man bli mer tankspridd? Hoppas att de tycker det är oki att få kontonumret på mejlen. Beställde en matchande åkpåse till Bums vagn med. Inte på Junkyard, men iaf. Mamma trodde att hon hade beställt i förväg, men det verkade inte funka, så jag skickade efter en igår, för nu hade den sorten jag önskade mig äntligen kommit in på lager. Ska bli kul att se hur det funkar ihop :)
Blev nästan helt klar med en klädbeställning igår. Ska slå i två tryckknappar med, sen är det klart. Ska fota och lägga ut på alvgrodanbloggen med så småningom.

Nu ska jag lägga in senaste Mansonskivan på iTunes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0