Midsommar!

I fredags var vi hos svärmor och Lasse för midsommarfirande. Det var sjukt trevligt, massor av mat och trevligt umgås. Vi åkte buss till Lenhovda, ihop med all vår packning. Där plockade Lasse upp och, sedan började ett enda långt matmaraton :P
Först middag, kyckling och färskpotatis, mumisgt värre. En stund senare, jordgubbar med socker/mjölk/grädde. Ännu lite senare; kakfrosseri. Tfan hade gjort chokladmuffins och fruktpaj med hallon och mango. Jag bidrog med mina magiska havrekakor, och svärmor bjöd  på rågkringlor och rulltårta. Vi rullade fram.
Innan hemfärden passade vi dessutom på att grilla korv bland knotten :P

Det var väldigt trevligt iaf, och kul att träffa Tfans moster igen, det händer inte för ofta precis.

När vi kom hem stupade ungarna i säng, 23:15 :) Tfan hade en överraskning! Han hade smitit iväg för att handla innan vi åkte, och passade på att hämta ut paket som jag inte ens visste var på väg. Han hade beställt Gilmore Girls-boxen till mig! Snällaste älsklingen! Jag hade aldrig fått för mig att köpa den till mig själv, och det var tydligen just det som gjorde att han  tyckte jag behövde den :)

Fick mms från lillebror igår kväll. Han har försett sig med sin första tatuering, två svalor på bröstet. Så snyggt, och jag blir så tatueringssugen! Måste ringa mamsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0