Dutti.

Idag har jag promenerat. 20 minuter innan frukost, strax innan 06 på morgonen. 50 minuter till efter dagislämningen, och 60 minuter till innan dagishämtningen. Och jag mår bra! Jag vet att jag måste motionera, ta mig i kragen!

Imon ska jag till stan, gå på apoteket och umgås lite med mamsen.

Och inget godis så här långt denna veckan! Jag vet att det bara är onsdag, men iaf. Inte ens en liten chokladbit. Jag är duktig. Tfan med, för han är sympatiduktig. Aimée går helt emot familjens linje och spenderar många timmar inne hos grannfamiljen där det bjuds på både fika, glass och godis. Fast hon får iofs lunch med när hon är där, dessutom är det fullt ös konstant, så hon lär knappast lägga på sig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0