Röda dagar...

Normalt folk är lediga idag, t.o.m imorgon kanske. Inte min man inte. Han jobbar idag, eftersom det tydligen skulle bli dåligt väder på fredag. Så det är jobb på röd dag och ledig på klämdagen.

Igår var jag inne i växjö med Bums. Vi träffade mamma och promenerade runt växjösjön. Dessutom hann jag byta sandalerna jag köpte till Aimée förra veckan, och införskaffa några nya träningsplagg. Nu har promenaderna kommit igång, och jag har dessutom börjat jogga igen. Och nu börjar det visa sig på våg och måttband:) I lagom takt dessutom, vilket är viktigt för att kunna hålla vikten igen.

Aimée är som vanligt mycket hos grannarna. Vilken tur att man är välsignad med grannbarn som har det mesta. Stackars lilla Aimée som bara har potatisland att leka i :P

Funderar på en väska till mina stickor. Tycker inte om att ha stickorna liggandes överallt. Hittade en billig sida på nätet, så nu ska jag övertyga min ekonomi med :P Har för mig att jag skulle få lite semesterersättning denna månaden, kanske skulle vänta tills dess. Ska beställa träningsapparaten med... Många grejor blir det :P

Ikväll anser Tfan att det är godisdag. Jag håller mig till morgondagen. Annars blir det ingen ordning alls denna helgen heller :P

Jag har inget att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0