Sommardag.

Det har varit en underbar sommardag här i min lilla by. Aimée lekte med grannbarnen i stort sett hela dagen. Jag hoppade ur sängen med andan i halsen 08:15 imorse. Tfan är sjuk, så han var hemma, och då vaknade inte ungarna lika tidigt. Aimée var vaken och vandrade lite mellan vår och hennes säng. Plötsligt hör jag "Hej Lollovisa, e du dä? Jag komme å hoppa me dej!" Raffs sa det i hennes byrå! Jag tumlar ner för trappen samtidigt som jag klär på mig. Då ligger Aimées utvalda kläder på hallgolvet, hon är på toa och gallskriker när jag upplyser henne om att det inte blir något ut och leka förrän hon ätit frukost. Hon var säkert vaken i tjugo minuter innan hon var hos grabbungarna :P Men frukosten fick hon i sig iaf.

Knasiga barn. Bra grannar :) Sol hela dagen, jag kom upp i mitt stegmål, och fick dessutom umgås lite på Me&i-party på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0