Fredaaag!

Jupp! Idag är humöret på topp! Det är fredag, Tfan slutar runt 11, Aimée sitter snällt i soffan, tittar på film och äter apelsin. Bums röjer i hallen, som vanligt. Ingen mening att städa förrän ikväll :P
Jag har tagit fram pippakaksdegen, här ska det bakas pepparkakshuuus! Ett intresse som blossade upp för 2-3 år sedan, när jag bara skulle bygga ett hus.. Det blev två, plus ett utedass :) I år har jag planer på en kyrka med... Får se hur det blir med den saken..
 Det är dags att pynta med. Jag har väntat så länge jag kan nu. Advent på söndag ju, och då ska vi ha födelsedags/adventskalas, så det är ju bra om det är pyntat innan gästerna kommer. Såg ljusslingor och adventsljusstakar uppsatt i Älghult redan förra helgen, när jag åkte hem från jobbet. Det är känns lite väl tidigt.

Well, well. Förutom en vagel på ett av mina övre ögonlock, så verkar dagen se bra ut. Godisdag är det ju med... Borde nog springa en runda med, innan jag ger mig på den delen av dagen :)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

åååh låter som en härlig dag :-) blev inget av med min promenad kring ängö i förrgår, så får ta det i helgen istället och kolla på ert pynt!



helt sjukt att det snart är första advent förresten..

2009-11-27 @ 13:16:13
URL: http://mikaelapavift.blogg.se/
Postat av: Soya ★

Helluuu!

Va snällt att erbjuda tv-bänk men det är ju lite långt att hämta :P

2009-11-30 @ 16:17:52
URL: http://soyasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0