Lycklig!

När Bums och jag kom hem från dagislämningen imorse, var postlådan knökfull av ett paket! Jaaaa!!! Testkläderna från JnyDesign har kommit!!!
Jenny driver företaget JnyDesign, och är den som jag köper mina finaste tyger ifrån. Förutom tyger, designar hon även kläder som säljs i butik i Åre. I år fick vi intresserade anmäla oss som frivilliga till att bli testfamiljer. Jenny valde ut testfamiljerna ur alla sökande, och vi kom igenom! Sedan fick vi välja om vi ville ha stort eller litet paket, eller både och. Jag tog ett litet till Bums och ett stort till Aimée. Paketen kostade 400 respektive 600kronor, och då fick jag kläder som normalt kostar 1600kr! Jenny vill att kläderna ska användas mycket, helst på dagis, tvättas ordentligt, verkligen slitas! Sedan fyller vi i två frågeformulär och får kläderna bra resultat så skickas de till allmän försäljning.
Jag ska lägga ut bilder snart, ska bara packa upp och fota :)

Igår var jag på pysselkväll på dagis. Vi tryckte handdukar till ungarnas julklappar. Förra året var det örngott, året innan dess t-shirts... Jag har aldrig inspiration när jag går på de här pysselkvällarna, jag går mest dit för att träffa folk. Jag är så dålig på att ta kontakt med folk, så jag ser det som ett ypperligt tillfälle att mingla ^^,
Jag fick iaf höra det senaste skvallret, och insåg att det var minst fyra gravida i byn, tre av dem kände jag iofs till men iaf. Glögg, pepparkaka och skumtomtar bjöds det dessutom på.

I eftermiddag ska Aimée och jag till Folkets Hus för att bli vaccinerade. Hur jag ska få henne att gå med på det är bortom mitt förstånd, men jag misstänker att godis är inblandat. Iofs så har jag ju en stor hög kläder att muta med nu... Det kunde kanske vara något...

Återkommer med bilder!


Kommentarer
Postat av: Maria

4 gravida? Jag tror inte jag vet fyra, eller jo, det kanske jag vet? Tessan, Tessan, Christel och Erika. Eller vet du fler?

2009-11-16 @ 12:46:00
URL: http://mariasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0