Usch och fy.

Vilken konstig dag detta blev! Har pysslat med testkläderna, fotat och grejat. Pratat med mamma, mellanmålat och tagit det lugnt. Ju längre tid det har gått, desto dassigare har jag känt mig. 12:30 mådde jag så illa att jag blev sittandes i hallen, utanför toaletten. Sms:ade till Tfan, och han gjorde sig frivillig till att ta en liten paus på jobbet för att cykla bort till dagis och hämta Aimée. Bums var på bra humör, så hon underhöll sig själv i vardagsrummet medans jag vilade på soffan.
Jag hatar att må illa, kräkskräcken sitter i. Nu har det lugnat sig, men jag känner mig smått illa till mods och naturligtvis passade Bums på att bryta ihop. Hon kinkade ihop i ett utbrott mitt i sin middag, åt knappt hälften innan jag gav upp. Vyssade henne och mycket riktigt så somnade hon. Jag ger henne en timme, så får hon äta lite med oss sedan. Leverpastejsmörgås och majs kanske kunde vara något.

Just nu håller jag på att tina upp världens största kycklingfiléer. Hur kommer det sig att filéerna blir större och större? Öppnade ett paket Ivars Kyckling, 900gram ska den innehålla... Tre filéer! Vad är det för fåglar?! Jag bara undrar... Wellwell... Det lär väl bli pasta till detta med, vi hade ju nudlar i måndags :P Enligt Aimée är det inte samma sak. Enligt henne är det "pasta, mulor/mular (nudlar), spasgetti och makroner" Knasiga barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0