Woopie!!!

Kom iväg till stan idag. Favoritchauffören körde (lång historia, tar den sen) och väl inne i stan hade jag turbojetmotorn på :) Spenderade förmiddagen med att displayshoppa; jag surfade runt i de butiker jag kunde tänka mig hitta nått billigt och användbart, antecknade och tog med mig in till Växjö. Väl inne knatade jag direkt bort till Gina Tricot. Jag som brukade hata den butiken. Det var då jag hade 5000kr i klädbudget varje månad, kom i vilka kläder jag villemoch så vidare... Det var tider det. :P Nu tog jag mig samman och såg till att ta rätt storlek med en gång, försökte inte ens klämma ner mig i en mediumtopp med mina tuttar, det är ju ändå meningslöst. Så inne på Gina hittade jag en fantastisk stickad klänning i grått, en linne (svart, men va fan) en blålila kofta, en grå kort joggingkjol som ser helt knäpp ut innan den kommer på :P, och stickade grå leggings, helt underbart gosiga!
På HM hittade jag en kort svart kjol, tunna overknee strumpor ett par svarta och ett par grå, svarta leggings och två par grövre overknee ullstrumpor. Najs med påfyllning!

Efter tiden på V.Psyk begav jag mig ner på stan igen och letade upp vinterkängor till Aimée. Fy fan va dyrt!!! Nu har Aimée vuxit ur de billiga storlekarna, då räckte det med 400kr för att få bra stövlar. Idag fick jag lägga ut 700kr! Och då valde jag i stort sett de billigaste jag kunde hitta av bra kvalitet. Bläää. Som hämnd fick Bums nöja sig med en begagnad Lindexoverall fyndad på A&P, 80kr satt ganska bra efter det där skoköpet.
Fick skjuts av Marie och Urban hem. Vi tog en tur runt Maxi på vägen, och hade trevliga pratstunder på vägen hem :)

Nu ska jag gosa med mannen. Imon jobbar jag dygnspass, så det blir till att stiga upp i tid! 05:20 bii-fucking-iip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0