Done!

Dagen började med en löprunda, precis som vanligt. Det var kallt, så jag fick använda min nya "sportmössa" :D Jag måste se ut som värsta märkessportnörden när jag springer som en galning runt berget i mina träningskläder :P
 Fick iväg Aimée till dagis, hon flög iväg på cykeln idag för hon hade nya tumvantar. Tydligen bäst i världen. Tänk vad 45kr vantar kan göra för en treåring :D
Under tiden Aimée åt frukost passade jag på att förbereda för middagen. Vi ska ha kalops idag, och normalt sett brukar vi bryna högrevet på kvällen innan men nu glömde vi det, så jag fick göra det kl 07:30 istället. Aimée var förvirrad :)
Fortsatte lite med kalopsen när Bums och jag kom hem igen. Sedan började jag träna med Carmen lite, hann igenom första passet, när mamma ringde. Under tiden blev Bums hungrig så hon fick gröt. Fortsatte med passet, blev färdig med första dvd:n, började med andra när Bums började gnöla. Till slut somnade hon och jag kunde avsluta min träning.
Jag gör många övningar för magmusklerna, men det är irriterande med ärren efter kejsarsnitten. Ibland värker de så att jag måste hoppa över övningar. Trist, för det är magen som är mitt stora problem...

Jaja, nu är jag färdigtränad. Ska baka Oopsies så att jag har nått att äta, sedan ska jag handla lite, hämta på dagis, fortsätta med kalopsen, duscha... Puh! Det är fullt ös idag tydligen.

Dessutom är jag lite shoppingsugen. Till Bums. Har hittat en rea som lockar :D


Kommentarer
Postat av: Maria

Ååååhåå, var är den rean? Internetbaserad?



/Maria

2009-09-15 @ 20:51:55
URL: http://mariasscrap.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Ursäkta frånvaro.. Haha! Men du, har pillat lite med dina designer, problemet är bakgrunderna. Dina bilder är jättefina, men det blir liksom skarvar eftersom de inte flyter in i varandra naturligt.



Mitt tips är att du går in på www.sxc.hu och letar upp några bilder som du tycker om. Huvudsaken är att de liksom flyter in i varandra så att bakgrunden blir bra (t.ex en blomma på röd botten, eller en helgrön bild) så att det flyter in snyggt i varandra.



Om du inte förstår får du säga till, så svårt att förklara i text vad jag menar :P Haha! Har vissa bilder här hemma som skulle funka till bakgrund, exempelvis en psycho pepparkaka på vit bakgrund (jättesöt), en tekopp på vit bakgrund och ett garnnystan och stickor på vit botten.

2009-09-16 @ 00:34:41
Postat av: Mikaela

Absolut :-) Testar med dom bilderna, annars är det ju lätt att leta upp nån ny bild o byta.. Förmodligen det lättaste med hela designen faktiskt :P Ska pyssla lite mer med detta i helgen så jag är nog klar snart tror jag :-)

2009-09-16 @ 18:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0