Fju!

Tänk vad lite tygshopping kan göra för humör och själ :D
 Tog mig i kragen nu när humöret var lågt, för är det nått som hjälper, så är det tygsurfing:) Om inte annat så kommer man på andra tankar en stund (eller ett par timmar :P) Hade lite halvt koll på vad jag ville ha, kompletterade lite efter hand. Fick ihop en hel del, men hade ändå gärna handlat mer. Ungarna får hemsydda kläder denna månaden :P 
 
Bums behagade faktiskt sova en timme till, och nu efter gröten ser en tredje tupplur inte helt utesluten ut :)
Aimée har fått sjukbehandling hela dagen. Hon får se alla filmer hon vill och äta (i stort sett) vad hon vill. Men när hon tingade det sista ägget, som jag skulle ha till mellanmål, kom stora mutreserven fram och den ser sällan dagens ljus ska jag säga. Hon fick en tallrik glass mot att jag fick mitt ägg :) Tanken var att vi båda skulle få ägg, men när Aimée hämtade äggkartongen visade det sig att det bara fanns ett kvar :P

Nu borde jag nog ta upp kyckling ur frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0