Helg.

I fredags jobbade jag igen. Ett 24timmars pass denna gången. Det gick bra, skönt att va hemma hos mamma så att jag får lite sällskap under tiden :)
 Igår firade jag min egen duktighet *inga sötsaker mån-fre* med en halv påse chips och en rulle Center :) Det var gott, och nu är det sötsaksfritt igen :)

Var ute och sprang imorse, det duggade lite, alltid lika skönt. Det blir så friskt i luften då.
Får jag min vilja igenom idag, så blir det ett pass med C.E idag med. Inte för att jag vet hur det ska gå till... Provade ju den nya dvd:n i torsdags, och igår hade jag forttfarande träningsvärk :D Idag har det dock gått över, så då är det ju dags igen :) Får se om jag kan övertyga familjen om samma...

Idag blir det nog lugnt. Kanske borde vi plocka upp potatisar och gå och handla. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0