Jävla tidiga mornar...

Jupp, 05:15 vaknade det minsta monstret för mat. Åtminstone inte 03:30, tänkte jag. Nu önskar jag att hon hade vaknat 03:30. Då hade hon somnat om igen. Det behagade hon inte göra nu. Så nu sitter jag framför datorn, fullt påklädd och väntar på att Tfan ska stiga upp. När han har tagit sig upp ska jag ut och springa. Ska jag ha det så här hela dagen så vill jag åtminstone få en liten stund för mig själv. Bums ligger på golvet och leker som om klockan vore 08:00. Knäppa barn...

Fick min nya sportbh på posten igår. Jag gick emot alla mina egna förutfattade meningar och beställde grejor från Ellos. Fast det blev bara två saker, utöver bh:n så investerade jag i en mössa att ha när jag springer. Tänkte inviga den när min man har behagat vakna :P
 Bh:n passade iaf. Min stora byst gör att jag inte kan köpa vilken bh som helst. Hittills har jag haft två sportlinnen med inbyggd bh. Tjofräs eller. Där var det mer platta ut som gällde. Dessutom måste jag köpa large för att brösten ska få plats, då ska man plötsligt vara 175cm lång osså, vilket gör att toppen blir för stor på alla andra håll. Dessutom var det brottarrygg på dem, så jag höll på att skava ihjäl min nacke på axelbanden.
 Näe, när det känns som om brösten sitter i ett skruvstäd, då vet man att bh:n fungerar. Hålla upp, fast och isär, är den magiska slogan :D

Nu borde han väl stiga upp, om jag ska få springa nått... Nu tror jag minsann att Bums bajsade med. Vilken underbar morgon.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

O herregud så tidigt du är uppe! Att du ens orkar springa när du varit uppe o skuttat vid den tiden :P Jag hade varit halvdöd..

2009-09-02 @ 19:32:19
URL: http://sizematters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0