Jobbhelg.

Jobbade igår. "Bara" 11 timmar, så jag åkte hemifrån 06:20, och kom hem 23:10. Härligt värre. Fast jag fick lön samma dag, så motivationen var bra :) Arbetsdagen var bra, syster var på bra humör, hungrig och på G :) Det var väldigt trevligt att träffa mamma igen. När jag jobbar så får jag ändå en hel del "egentid" med henne. På så vis att jag inte har en treåring hängandes i hasorna, eller en ilsk bebis som vill nått hela tiden. Att kunna prata realtivt ostört och faktiskt umgås som vi gjorde när jag gick i skolan och var hemma typ varannan helg...

Idag har jag kommit iväg på min löprunda, t.o.m lite längre än vanligt! Upp på berget, nästan upp till Lundby, ner till idrottsplatsen  och hem genom byn. Svett, svett. Men jag sprang iaf hela vägen.
 När jag kom hem och hade duschat, gick vi till ica en stund. Sedan vidare till loppisen, köpte avsvalningsgaller och en gammal hederlig stektermometer.

Nu ska Tfan och jag ta fläsk i tvsoffan. Snax och godis, oh yes. Nu ska jag tömma kameran, för det har jag lovat Becky, det måste ju ändå göras så småningom. Får se om jag orkar lägga ut nått på bilddagboken. Det har jag inte lovat någon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0