Skitväder.

Det är blöt höst här utanför. Jag har stickat lite på Mikaelas vantar, tyvärr blir jag kanske tvungen att sticka om den ena, verkar som om jag har stickat gansla löst på den nämligen. Får se hur det blir nu när den andra börjar närma sig färdig. Är de inte olika storlek så får det gå. :)

Bums sover, som vanligt igen. Härligt. Lite segt bara att vi måste ut i eländet för att hämta Aimée på dagis. Dessutom skulle vi behöva handla med. Det skulle man ju tänka sig vara enklast om man gör det efter dagishämtningen, men Bums måste få sova färdigt och därefter måste hon äta annars blir hon ett monster. Så sova så länge som möjligt innan jag väcker henne och petar ner henne i vagnen. Sedan hämta, hem igen för mellanmål. Sen kanske vi kan handla. Om inte annat så kan vi ju vänta med att handla tills Tfan kommer hem, men det känns bättre att ha ddet gjort när han kommer hem.

Dessutom skulle jag behöva duscha med. Fast, inte nu.. Aimée ska hämtas om... 22minuter. Det får nog bli cykel.. Fast det blåser ju en massa... Vill ju inte att krasslig bebis ska bli urblåst..

Förresten! Slösurfade på en barnshoppingsida och hittade en limited edition av Bugaboo. Svartlackat chassi med röd broms! Gah! Hade jag haft onödigt mycket pengar så hade jag behövt den. Jävla bajs. Helt plötsligt känns Paul Franks topset inte alls lika roligt längre. Morr.

Bebisväckning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0