Vad var det jag sa?!

Nu är jag fixerad.
 Jag bara måste ha den vagnen!!!
Dessutom är jag fruktansvärt duktig på att hitta på olika sätt som jag kan förtjäna den, eller ha råd med den. Enkelt svar? Avbetalning. Alltid avbetalning...

Jaaa, jag vet att det inte är bra att handla på det viset. Men jag har faktiskt varken bil, bensin, bilförsäkring, studielån... Just nu har jag faktiskt bara en sak på avbetalning och det är... Bums nuvarande vagn :P



Vill haaa....


Har redan, den med grönt och brunt på alltså.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åååh! Fina vagnen! :-) Men vet du.. Jag tycker också du förtjänar den! Och det är ju liksom en bra pryl.. Ingen dammsamlare precis. Man kan ju alltid se det som en investering. Så gör jag med allt jag egentligen inte har råd med men som jag ändå köper, haha!

2009-09-22 @ 23:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0