Mer resultat!

Mätte midjan innan barnrutinen imorse, och upptäckte att jag gått ner 2 cm till runt om! Sedan jag började göra något åt vikten i höstas, har jag nu gått ner 22cm i midjeomfång. Det är helt sjukt mycket egentligen... Men det har gått så långsamt att jag inte lagt märke till det.
Sedan jag började med GI har jag gått ner 10 cm i midjan ungefär. Läste någonstanns att kvinnor helst ska ha ett midjeomfång på under 80cm, och nu är jag äntligen på god väg dit :)

Andra roande nyheter? Bums nattblöjor tog slut för någon vecka sedan, och då började vi använda Liberos byxblöjor på natten... Ingen bra idé, dåligt tips! När jag kom in till Bums imorse så var det explosion i spjälsängen. Kiss och bajs över halva ungen och halva sängen. När Bums väl var avtvättad, bytt på och påklädd vände jag min uppmärksamhet mot hennes säng. När jag lirkade av lakanet så tackade jag mig själv för bra tänkande :) Jag hade nämligen kommit ihåg den plastade frottén. Hade inte den legat under lakanet så hade det varit byebye till madrassen. Vissa dagar har man tur i oturen helt enkelt :)

Fredag är det ju idag. Det betyder grinig fyraåring tills det är dags för godiset. En runda till loppisen kanske och besök av en vän... Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0