Önskekläder.

Har hittat två plagg från Odd Molly som jag behöver! De är från en äldre kollektion och därför hade jag inga större förväntningar om att hitta dem, annat än på Tradera. Men nu har jag hittat dem på en dansk webshop, dessutom på rea... Då är frågan; ska jag passa på? Jag som ska köpa den där Ewa i Wallaklänningen som kommer om ett par veckor... Fast semesterlönen kommer ju snart :P ÅÅh, vill ha!

För en gångs skull så har jag kopierat bilder, så att ni ser vad jag pratar om :)



Bloomers, att ha under en halvlång tunika, med leggings under och höga strumpor eller benvärmare nu till hösten...



Coolwool mameluck! Under tunikan eller kjolen! Först gillade jag inte de här alls, men de har lixom vuxit till sig :)

Nu återstår att se, vad min plånbok tycker om detta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0