Resultat efter helt gottefri fredag och lördag.

Jag är en helgfrossare. Normalt äter jag minst en påse chips och en 200gr chokladkaka varje helg. Osså gärna lite lösgodis på det. Fredagar och lördagar har varit mina stora frossardagar. Inte denna helgen! I fredags jobbade jag från 09:00n på morgonen till lördag morgon, samma tid, så då hade jag inga problem med att hoppa över allt det där. Dessutom hade jag inte köpt mig nått sånt, så det fanns liksom inget att trycka i sig :)
Igår var jag helt slut på kvällen, drack lite te och åt min müsli, samtidigt som vi zappade mellan MotoGPkval och Man U-fotboll. Inget gotte då heller. Imorse ställde jag mig på vägen!
Nu har jag gått ner sammanlagt 4.4kg på 43 dagar. Det är 31% av min planerade viktnedgång :) Äntligen är jag under det hatade 70strecket, och bara 600gr från vikten jag hade när jag plussade med Bums.

Passade på att handla lite i stan efter jobbet igår. Hittade finfina höstochvår kängor, och boken Allt om GI. Väldigt bra bok om man vill ha information och recept i samma bok. Den kan jag verkligen rekommendera, om man tänker satsa på GI. Annars är den kanske i dyraste laget, 329kr betalade jag...

Tänkte ta mig samman och ta bilder på kängorna med sedan. Men det får vänta, för jag vill gärna ha dem på mig då, och under jungfrupromenaden fick jag skoskav, på ena foten bara :P Typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0