Superseg morgon.

För ovanlighetens skull så var Bums vaken vad som kändes som en massa, inatt. Vet inte var det var, men det tog en stund innan hon tystnade. Under tiden hann jag bli både svettig och kall :P Blä. Dessutom kom vi i säng lite sent, så idag är jag supertrött. Bläää. Och det enda som måste göras idag är att skotta runt huset så att sotaren kommer fram. Snark. Jag är fruktansvärt omotiverad!

Överlevde gårdagens spinningpass och ska ha core och zumba idag. Misstänker att det bara bli zumba idag, om jag ska orka skotta med.

Omotiverade Fia regerar idag. Äsch, det är väl bara att låta det vara, det går väl över. Nu ska ungarna borsta tänderna och kläs på, sedan går vi till förskolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0