Möööörkt!

Varför är det så mörkt ute?! Jag blir så trött! Jag behöver sol, färre kilon och mer kläder. Jag är på dåligt humör idag. Aimée och Bums bestämde sig för att få skrikanfall samtidigt, Aimée för att hon inte fick bråka och Bums för att hon blev bråkad på :P Nämde jag att jag hatar treårstrots? Det gör jag iaf. Ibland undrar jag vem som snodde min underbara unge? Hon har trotsat sedan förra sommarn, alltså nästan 1½ år nu, och jag börjar bli trött. Bläää!
Det ska bli skönt att komma ut utan barn ikväll. Promenad med bästaste Lena, det behövs efter en sån här dag.

Jag har iaf fått lite gjort. Fick sovmorgon, fick Aimée till att välja lite tyger, klippte ut mönster, sedan tog det stopp. Hade en massa annat som fick gå före, handla och laga middag innan Tfan och hans bror åkte till Fröseke för att handla pellets. Sedan kom det jättelika utbrottet på båda ungarna, när Tfan var upptagen med att bära pellets. Det slutade med att Aimée fick gå upp på sitt rum. Inte för att hon slutade skrika för det, men jag slapp iaf ha det i samma rum!

Usch. Jag som ska sluta äta godis och onyttigheter. En dag som denna gör bara att jag blir ännu mer sugen. Får för mig att jag faktiskt förtjänar choklad efter det... En promenad får det bli.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Uscha! Lider med dig.. Hoppas trotsperioden går över snart, men det gör den nog!



Heja dig som försöker sluta med onyttigheterna. Du får peppa mig sen när jag kommer hem!! Haha. Är du ute och promenerar ensam nån kväll sen får du gärna säga till så kan jag göra dig sällskap :)

2010-01-06 @ 04:15:01
URL: http://mikaelapavift.blogg.se/
Postat av: Josse

ÅH!

Jag vill också ha disciplinen att strunta i chokladen och ta en promenad istället...

Sen vill jag också kunna sy kläder...åååh... du har inte kvällskurser i detta? Hehe

2010-01-29 @ 07:41:30
URL: http://ekmannens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0