Motion!!

Jupp, både Aimée och jag har motionerat idag :) Aimée gjorde premiär på barngympan. Hon har sett fram emot detta hela dagen, och höll på tapa tron på att det någonsinn skulle bli "efter middagen", då vi hade sagt att hon skulle få gå :) Men det blev dags och då tar det naturligtvis tvåhundra år att komma iväg :P Aimée hade alldeles nysydda gympabyxor med, mörklila, fint ska det va :)
 Medans Aimée gympade med sina kompisar hade jag och tre tjejer till lite nybörjar spinning :) Det var första gången jag provade på det, och det var kul. Provade på pulsklocka med, och insåg att jag nog pressar mig själv ganska hårt när jag motionerar själv. Men det var kul att komma ut och prova på nått nytt, med andra människor dessutom.
När det var dags att gå fick Aimée ett utbrott. Hon tyckte gympan var så rolig att hon grät för att hon inte fick gympa mer :P Hon förstod inte alls varför hon inte kunde vara kvar och ha massor mer av samma roliga :)

Vi kom hem iaf, och där väntade en sötsugen man. Så medans Tfan höll Aimée sällskap när hon duschade och Bums vid gott mod, så knatade jag iväg i rask fart till affären. Kom hemifrån kvar i sju och affären stänger sju :P Men jag hann. Tfan fick Geisha och Center, medans jag fick vindruvor. Som, som vanligt, inte var helt oki. Snark.

Har hunnit sticka lite och lägga ut bilder på BDB. Nu borde jag verkligen duscha. Skulle ha duschat med Aimée, men då blev det ju affärstjänst, och sedan hade tydligen pannan slocknat, så det fanns inget varmvatten kvar efter Aimée. Men nu ska det väl vara lugnt...

Imon kommer en tjej och hämtar Buggan! Härligt! Extra peningan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0