Dag två igen, fast kväll :)

Lättnad! Det är allt jag känner just nu! Gud, va härligt!

Vi har varit ute på två promenader idag, en på förmiddagen och en efter att vi ätit middag. Vi har handlat lite, plockat upp det allra sista i köket... Tror jag :P Det lär jag väl märka när jag saknar något. Det är fortfarande inte riktigt ordning på grejerna, men det är för att det saknas prylar. Som kryddhylla t.ex, så nu står kryddorna på fel hylla, fast så nära spisen som möjligt. Knivblock hade ju varit bra att ha :P Well, well! Det löser sig!

 Just nu håller Tfan på att läsa för Aimée. Bums sov naturligtvis sent på eftermiddagen, så hon var lagom sugen på att sova för natten nu. Så kan det gå när fröken inte behagar vakna förrän framåt 10-10:30 på förmiddagen :P Men hon lugnade sig efter en stund, som hon brukar, och nu är hon helt tyst.

Jag har pratat med min gode mor idag, och fått henne att gå med på att passa Bums om vi åker till Göteborg nu på semestern. Nu saknas bara en Aiméevakt, nån som känner sig modig nog? ;) Vi får se om det löser sig. Annars åker jag fanimej själv!!! ;D

Det börjar kanske bli dags att gräva fram vågen ifall man har tänkt gå ner i vikt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0