Dag två...

På GI´s Rivstart. Inget socker, inget mjöl, endast 2 dl mejeriprodukter om dagen och endast en frukt om dagen. Det går bra! Ypperligt, t.o.m, än så länge iaf :) Till min lycka hade affärens frysdiskar klappat ihop i helgen, så när vi handlade igår var det halva priset på alla frysvaror! Jag fick med mig lax och skalade räkor hem:)

Promenad kom vi iväg på med. Runt Rås, i fel riktning, så att det blir mestadels uppför. Ungarna fick doppa fötterna lite på vägen hem, Bums pinkade i vattnet och jag blev myggäten :P Förhoppningsvis kommer vi iväg idag med. Tfan och ungarna var ute och jagade grodor igår, och det kommer vi väl inte undan idag heller :P

Just nu är jag mest lite sur över vår planerade Göteborgsresa. Från början var tanken att vi skulle stanna över natten och vara barnlediga lite längre, men just nu verkar det fullständigt omöjligt. Så för tillfället är jag lycklig om vi kommer iväg alls. Morr :P

Borsta tänderna kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0