Hemma igen!

Nu är Bums och jag hemma igen! Vi lämnade Aimée en timme senare på dagis idag, sedan gick vi hem och packade ihop oss. Vid tio kom Lena och hämtade oss, och vi styrde kosan mot Kalmar och Ikea. Fram kom vi, 90 minuter och tre spyor senare :P Värmen ihop med åksjuka är ingen bra kombo :P

Fick med mig allt jag skulle hem; gardiner till ungarnas rum, en rullgardin till till Aimées rum, jalusi till köket, varsin läslampa till Tfan och mig, hyllor till källarn, leksaksförvaringsmöbel till Bums rum, gardinstänger... Det var nog allt... Massor av fina saker på rea, t.ex klädförvaringen jag tycker allra bäst om, men nu köpte vi ju garderober för ett par veckor sedan :P Typiskt.

Vi åt lite mat, sedan stod vi i kö i nästan 30 minuter, innan kom ifrån ikea. Packade in i bilen, och gick bort till Modehuset. Träffade Becky och köpte tre toppar till Bums, så att hon fick nått okräkigt att åka hem i, och en baddräkt i 122 till Aimée :P Hon växer!!

Nu ska jag byta blöja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0