Hurtigt!

Tredje blogginlägget för dagen! Ett tydligt tecken på att jag inte har något liv ;)
Har fått en hel del gjort så här på eftermiddagen. Innan vi började med middagen gick vi till ica för att slänga insamling, sedan hem igen.
Efter middagen började vi röja lite på övervåningen. Vad som började med "vi måste verkligen tömma tvättkorgen", blev samtliga klädkassar införda i skåp :) Vi kom på att vi har Unikaboxar, ärvda från förra ägaren, undanställda i en långgarderob. De fyllde vi med kläder! Eller ja, mest jag :P Fast att det är jag som har minst mängd kläder av Tfan och mig. Det blev en stor box, med gamla kläder som jag sällan använder men inte vill göra mig av med. Den fick precis plats i hyllan under klädstången i mitt klädskåp. Sedan blev det en med halsdukar, mössor och vantar som sällan används, en med mössor, vantar, sjalar som ofta används, och en med bälten, handledsvärmare, benvärmare, höga strumpor osv. De tre står snyggt och prydligt ovanpå mitt klädskåp nu. Nöjd! Passade på att rensa ut vita linnen som tog stryk i renovering och flyttkaos, slitna underkläder och strumpor.
Nu har jag massor av ordning, reda och plats i mitt klädskåp! Bådar gott inför GBGresan :D

Nu ska Aimée äta kvällsmat. Bums dukade under för 40 minuter sedan. Hon har varit vaken sedan 10:00, och glömt bort sin vila idag...

Jag ska slösurfa en stund till, sedan ska jag fixa nått mellanmål..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0