Tisdag...

Jorå. Då var det morgon igen. Aimée sitter och ser på Pettson och Findus julkalender, jag har ätit frukost och de andra två sover än. Jag har planer på att cykla bort till ica lite snabbt, behöver mellanmål innan vi går promenad idag. Tidigare har det nämligen slutat med att jag är vrålhungrig när vi väl kommer hem igen, och då ska jag ställa mig och laga lunch, samtidigt som barnen vill femtusen saker. Näpp, planering idag. Får se hur det känns ;)

Hade behövt åka hemifrån idag egentligen, känner jag. Dels så har jag ett sjukt shoppingbegär, osså är jag uttråkad på att vara hemma :P Får se om man kan lirka iväg familjen på något...

Nähä, om man skulle upp och peta på mannen kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0