Utflykt!

Vi kom iväg till stan igår, skönt!  Klarade t.o.m bussresa och bussbyte utan kräk, hejja Bums! :)

Jag stormade in på I Robe You med en gång. Tror att det är en månad sedan jag var där senast, seriös abstinens! 25% rea på Ewa I Walla, lyckan är total! Hittade en topp som passade bra, men på vägen ut från provhytten fick jag syn på ett av de coolaste plaggen någonsinn! Hängselbrallor från Ewa I Walla! Byxor med hängseln, baggy, byxkjol... De är svåra att beskriva, men jag föll som en fura. Ge mig, ja tack! Osså hade jag shoppat för dagen... :P Det blev ett skärp att ha till med, hade jag varit 10 cm längre hade jag klarat mig utan det :P På HM blev det två vita linnen och sex par trosor, och till sist knatade jag in på Scorett och köpte nya sandaler. Samma som förra gången, fast denna gången i annan färg och rätt storlek.

Tfan hittade adidasskor på samma Scorettrea, skor som han suktat efter innan :) Bums fick ett eget kramdjur, Niinänn, och Aimée fick ett par manchesterjeans från Molo att ha i höst, och en träbrandbil. Sedan var vi på systemet med, när vi gick där ifrån insåg jag att jag inte ska dricka alkohol de här första veckorna, när jag kör Gi´s Rivstart. Jag får dricka senare helt enkelt.

Åt rätt hela dagen, inga problem där. Bussresa hem, med byte men inget kräk! Halleluja!! :D

Igår lyckades vi dessutom pussla ihop våra barnvakter, så den 3 augusti drar Tfan och jag till GBG över dagen, utan barn, med plånböckerna i högsta beredskap :D Snart börjar jag surfa runt efter alla butiker jag vill gå i, och minns jag inte fel, så har jag läst om en GIrestaurang i centrum :)

Min kära mor stod ut med Jysks dryga personal igår, och nu finns den efterlängtade studsmattan hemma hos henne. Vi ska ha hit den så småningom med, men det har vi inte planerat än :) Nu är den iaf inköpt, till slut, med skyddsnät. Aimée vet inget än, och det ska bli väldigt kul att se reaktionen när hon inser vad som väntar :D

Idag blir det väl en promenad. Eller två kanske, det beror på hur sammarbetsvilliga barnen är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0