Vågen...

Idag tog jag mod till mig. Försökte väga mig för fyra dagar sedan, men vågen hade varit packad i botten på en låda, och därmed fått vara igång hela tiden, eftersom andra saker stod ovanpå. Så batterierna var slut. Naturligtvis fanns det inte sådana batterier på vårt ica. Så det var bara att vänta tills vi kom in till stan. Sedan har jag glömt bort det på morgonen, trots att det är mitt gyllene vägningstillfälle :P Men idag kom jag på det!
 -1,4kg på fyra dagar! :D Det är verkligen inte dåligt om jag får säga det själv ;) Speciellt inte när jag under tiden har kunnat äta gott och vara mätt. Underbart när det går åt rätt håll, det blir som extra energi och extra ork till att fortsätta.

Anledningen till varför jag kom ihåg att väga mig var att när jag vaknade idag så stack revbenen ut ( mycket för att vara jag iaf), och jag kunde se förbi magen ner till kroppsdelar som jag inte sett ur den vinkeln på ett tag ;)

Igår fixade Tfan lite med en lådhurts som vi ska ha ståendes jämte spisen i köket. Den glömdes bort när vi intensivrenoverade köket, så Tfan fixar det nu. Vi har osså kommit på att vi har ett skåp som kan användas som överskåp, nere i källarn. Det ska slipas av, tvättas och målas. Det kommer att bli jättefint!

Idag blir det lite promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0