Mycket nu...

Det råder ingen brist på saker att göra här hemma, just nu. Fullt ös!
Bara idag har jag målat ena köksstommen för andra och sista gången, osså spacklat murstocken, bara innan Bums och jag hämtade Aimée på dagis. Efter dagis gick vi tillbaka, jag tog med mig Bums ner i källarn och sorterade in verktygen i hyllor. Medans Aimée var hos grannen och lekte lite och badade pool :)
Puh!

Det är så mycket! Förhoppningsvis ska vi komma in i helgen, senast i mitten av veckan. Plää!

Jag har varit på V.Psyk med, för genomgång av utredningen som gjordes nu i våras. Hon kom fram till att jag inte har ADHD, men att det finns något i bakgrunden som måste undersökas. Hon trodde på Aspbergers Syndrom, och jag skulle bli satt i kö för en sån utredning. Sedan skulle hon rekommendera att min läkare sjukskrev mig, så vi får väl se om jag får nån kallelse snart...

Imon ska Bums och jag med Lena till Ikea. Det ska bli skönt att komma hemifrån! Fast att jag ska handla till huset, men det ska bli kul :)

Jag kom iväg på Zumba ikväll med, det var både kul och skönt. 
 
Nu måste jag vila hjärnan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0