8 veckor...

Så länge har vi varit förbannade med diverse sjukdomar här hemma. Jag är sjukt förkyld, eller vad det nu är jag har... Hosta, feber och huvudvärk. Ungarna har rinniga näsor, men det har jag tydligen sluppit undan. Osså har de hostan med förstås. Innan dess hade vi förkylning, magsjuka ihop med förkylning, bara förkylning och magsjuka som varade i två veckor innan den hade gått runt alla i familjen... Jag har fått träna två veckor i streck nu och det är tydligen för mycket att begära ;) Imon blir det ingen spinning och ingen bodypump... Tråkigt, men jag hinner nog inte friskna till tills dess :P Dessutom har Tfan sagt åt mig att jag inte får träna imon, hur pigg jag än känner mig :)

Idag har Emelie varit här idag. Hon är hemma på visit från Eskilstuna några dagar och passade på att komma förbi. Hennes mamma är barnbarn till tanten som ägde vårt nya hus :) Så de var där och tog lite möbler, vilket kändes bra. Jag slipper lägga ut på blocket, och möblerna hamnar i "rätt" familj :)  Dessutom var det trevligt att träffas :)

Bums har somnat för kvällen. Tfan håller på att läsa saga för Aimée. Hon har sovit bra fyra kvällar i rad, utan att gnälla efter nappen. Igår tog hon dessutom ett jättekliv, och bytte köksoffan som hon har sovit i sedan hon slutade med spjälsängen, till Tfans gamla säng :) Lilla tjejen blev hon i 90sängen :)

Nu har jag feberfrossa. Hoppas Tfan kommer ner snart, Pacific står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0