Puh...

Undrar om jag är tillbaka nu? Snuvig och småhostig, men jag klassar mig som frisk. Jag har fått nog av sjukdomar nu! Jag blir knäpp.
Vi har pysslat lite iaf. I fredags var vi i växjö, åt pizza och var uppe på K-Rauta och handlade lite grejer till huset. Mamma och pappa kom dit med, så att de kunde ta sakerna vi handlat åt oss. Pappa hjälpte Tfan att välja ut lite verktyg med, så att vi har det vi behöver när vi ska renovera lite mer. Inget kräk på nån av bussfärderna, men en väldigt gnällig Aimée på vägen hem. Då hade vi varit hemifrån sedan 11:30 och kom hem 19:30, så det var inte så konstigt :)

I helgen var vi på släktkalas på lördagen, sedan tog vi det lugnt hela söndagen. Var borta vid huset och bar ut ett bord i garaget, gick på loppis...

Idag har jag släpat med ungarna på promenad med en av mina nyfunna Zumbavänner :) Det var trevligt att komma ut, och ännu mer trevligt att få lite vuxet sällskap så här en måndag. Om en stund kommer mamma på besök med. Hon har med grejerna vi handlade i fredags. Osså blir det väl lite umgås med.

Imon ska jag med Aimée till vårdcentralen, där Aimée ska göra genprov för att kolla om hon har någon slags ärftlig laktosintolerans. Sedan ska hon på dagis.

Nähä, en bajsblöja kallar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0