Fullt ös...

Ingen vila denna helgen!
Igår kom mormor, moster och lillebror på tackförhjälpenmedflytten-fika :) Fast lillebror har redan fått en sådan fika, och mormor inte hjälpte till med flytten, men vad spelar det för roll? ;)
Det var trevligt att se dem iaf. Innan lillebror kom, knatade vi bort till loppisen, och blev nog kvar där någon timme. Tfan och jag hittade en snygg spegel, en plåtburk och ett nothäfte. Moster hittade en inbunden boksamling med 15 böcker, så hon fick gå hem och hämta bilen :P Mormor hittade en ram och lite redskapsprylar, så alla var nöjda när vi gick hem igen.
Det blev middag och efterrätt, och umgås förstås. De åkte hem framåt sextiden, och efter att barnen gått och lagt sig kom Ela förbi. Meningen var att vi skulle planera tjejkvällen, men det blev mycket prat utöver det :) Nu är tjejkvällen iaf planerad, datum är satt och gästlistan är spikad ;)
Det var kul att träffas och umgås en stund. Det blir sällan av, trots att vi ofta pratar om det.

Idag kommer det fler på tackförhjälpenfika. Tfans syster Marie och hennes man, och kanske deras dotter, plus Maries äldsta son, med flickvän och nyföding. Det ska bli spännande, Fiona är två veckor och vi har inte träffat henne än :)
Ikväll ska jag på spinning, träningsveckan har börjat! Hej och hå! Det kan jag behöva efter denna helgen ;D

Kommentarer
Postat av: malin!!!!!!

skulle bara tala om att jag är här och smyger :)

2010-10-06 @ 02:44:10
URL: http://galenfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0