Jobbhelgen

Jag jobbade i fredags, och lördags med om man ska vara petig. Åkte 06:05 i fredags morse, gick på 09:00 och gick av 09:00 i lördags. Härligt. Inte så mycket sömna som man kunde ha hoppats på kanske :P
 Jag åkte buss hem och mötte upp resten av familjen på loppisen. Jag fick min dörr inhandlad. Jag har hållt den där dörren i huvudet i en vecka nu, för att inte glömma bort att jag hade planer för den :) Nu är den köpt iaf.
Vi gick vidare till ica, hem igen. Jag gick och la mig mitt på dagen med griniga barn och det slutade med att jag sov till halv fyra :P Trevligt sällskap jag är då ;) Helt slut efter arbetspasset.

Den efterlängtade dörren blev levererad hem mitt i vår middag, strax efter att loppisen stängt. Så när vi hade ätit klädde vi på ungarna för att gå ut, och Tfan bar in dörren. När vi vuxna tröttnat på att frysa gick vi in igen, medans ungarna stannade på studsmattan.
Tfan bar in dörren, jag dirigerade. Sedan började vi sätta upp några hyllor, huxflux så stod jag och packade upp pyntlådan :P Så det blev en del gjort igår faktiskt, fast att jag sov bort halva dagen..

I torsdags var Tfan inne i växjö på förmiddagen, för att gå till neurologen. På eftermiddagen var det min tur att åka. På tisdagen hade jag fått sms från I Robe You om en klänning som jag har tingat sedan i våras. Nu hade den kommit in, så jag kände mig tvungen att åka in och prova den.
Klänningen var perfekt! Rätt färg och allting! Dessutom den sista i den storleken. Hittade en superfin kjol med, men jag hade inte råd med båda, så jag hoppas att kjolen hänger kvar tills november eller så :)
Passade på att gå på systemet med, och så hann jag leta upp tryckknappar med :)

Idag ska vi ta en tur till svärmor och hennes man. Det kan vara skönt att åka hemifrån med ungarna ibland. Dessutom är det väldigt länge sedan vi var där. Sedan semestern t.o.m tror jag... Nu börjar det dra ihop sig till att göra sig iordning. Jag hoppas på att vara tillbaka så att jag hinner gå på spinningen ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0