Nedförsbacke...

Mot målvikten :)
På vågen idag meddelades det -6.4kg. Härligt! 46% av min totala viktnedgång är avklarad, iaf som det ser ut nu. Sedan får vi se hur långt det går. Enligt planerna så ska jag ner 7.6kg till, men efter 5 kg ligger jag på ett bra bmi, så vi får se om jag stannar där. Räknar med att de sista kilona kan vara riktigt svåra p.g.a av att jag tränar så mycket med. Jag får väl ta en Rivstart till, om jag känner att det behövs :)

Ont som fan i halsen, har jag idag. När jag lutar huvudet bakåt eller framåt, så har jag dessutom ont i mandlarna. Härligt. Varför blir jag alltid dassig på mina vilodagar? Jag kanske borde träna varje dag, för att hålla mig frisk? Näe, fast jag är så himla sugen på eftermiddagens spinningpass, bara för att jag vet att det finns platser kvar :P Men, som sagt så är det min vilodag, och halsontet vill nog inte på spinning heller :P

Igår var jag i växjö med ungarna och Becca och Malin. Trevligt:) Becca handlade till maskeraden hon ska till på lördag, Malin handlade lite till träningen och en spargris :) Själv hittade jag en födelsedagspresent till min bror, försenad med iaf :P Läppglans, psylliumfrön, en skiva till Tfan och garn till en sjal som jag fått beställning på. Dessutom var jag inne på I Robe You för att lämna tillbaka en blus som jag inte kom överrens med. Dessutom upptäckte jag igår eftermiddag att jag igår förmiddag hade varit duktig och fört över pengarna jag var skyldig butiken. Men fört över en tusenlapp för mycket :P Klant. Så vi fick det löst med, och jag fick veta att önskeklänningen ska anlända inom en vecka! Härligt!
När jag kom hem hade min senaste Traderavinst hamnat i brevlådan dessutom. Ett par OddMollysidenshorts, att ha under tunikan eller så :) Fina grejor, 300kr var dessutom riktigt bra pris!

Nu ska jag kurera min hals och se om Bums tänker vakna... Fredag innebär ju mest loppis och ica, så vi får se hur vi slår ihjäl resten av dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0