Paket!

I onsdags, på förmiddagen, hade jag fått mejl från Polarn&Pyret. 30% rea på utvalda grejor! Tfan och jag knölade ihop oss bakom skärmen och började hårdstudera urvalet.
Idag, 15:45 plingade det till i min fon! Paket att hämta på Ica, alltså tre dagar efter beställningen var lagd, i reatider! Jag tror inte jag har fått annat än skivor så snabbt!
I paketet låg följande;

En klänning till Aimée,

Med matchande? strumpbyxor.


och en tröja till Bums. Aimée blev sur för att hon "bara" fick två plagg, fast att hon tyckte om plaggen. Bums blev mastodontglad för sin tröja, och skulle prova med en gång, tio minuter innan vi skulle byta blöja och sätta på pjamas. Sedan fick jag knappt ta av tröjan igen, förrän jag lovade att hon kunde ha tröjan på sig imorgon igen :)


Pakethämtandet var avslutningen på dagen. Jag har hunnit med både promenad med Becca och Dita, och ett spinningpass efter tacomiddagen.
 Ikväll tänker jag njuta av te, mörk choklad och cashewnötter med salt och svartpeppar. Mums!

Kommentarer
Postat av: malin!!!!!!

finns tröjan i vuxen storlek? den är assom3 :D

2010-10-31 @ 16:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0